måndag 17 februari 2014

Ny vecka!

 I trädgården för några år sedan.

Redan en ny vecka. Vilken helg det har varit. Sportmässigt har den ju överträffat allt man kan önska. Jag har gråtit, skrattat, njutit. Så otroligt underbart. Jag blir så stolt över att vara svensk! Och mycket återstår. Heja, heja!

Den här veckan har börjat bra. Jag har gruvat mig lite inför ett möte som som jag var tvungen att gå på, men det gick bra och det slår mig att jag känner mig så tacksam. Ödmjuk och tacksam inför livet. Jag har blivit mycket mer uppmärksam på tecken på senare år och när de kommer så känns det så skönt. Det är en stor trygghet att bara se dem. Jag behöver bara följa med.

Idag måste jag bara bjuda på en sommarbild igen. Det var riktigt härligt vårväder hos oss idag och då får man en sådan där go känsla av vad som komma skall. Välkommen! :)

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar