fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

Keramik från Norrfrid webshop.


Alla hjärtans dag. En riktigt fin dag. Jag föredrar egentligen att värna om dem jag tycker om hela året, men vi kan aldrig få för mycket av kärlek.

Idag kommer jag fira genom att göra en riktigt god middag till maken med en smarrig efterrätt. Det är min present. Till er, fina vänner som läser här, vill jag bara önska er allt gott idag, tacka för att ni tittar in här, skriver fina rader till mig och uppskattar det jag gör. Ni är fantastiska!

Ha en fin dag och en underbar helg!

Stor varm kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Älskar de där muggarna! :) Så fint med ett hjärta av grädde! :) Ha en fortsatt fin Alla hjärtans dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig Tack detsamma ! Din blogg är en favorit !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera