fredag 31 januari 2014

Nya uppgifter


 Norrfrids härliga miljö är som en dröm.

Redan helg igen. Gud så skönt! Jag har inte hunnit berätta det ännu men jag har börjat hjälpa Norrfrids Eija med att produktfotografera för hennes webbutik. Så fantastiskt kul! :) Jag har svårt att hitta en roligare plats att få öva på. Hoppas ni tittar in där. Hennes butik är rena drömmen för en fototokig, inredningsintresserad och husgalen som mig. Det gamla möter nytt i en underbar blandning.

I helgen blir det vila för mig. Jag känner mig trött efter en intensiv vecka.

Så, ha det så gott så länge och ha en underbar helg!

KRAM
Jenny


10 kommentarer:

  1. Så roligt! Jag förstår att du trivs som fisken, vilket drömjobb:) Lycka till med allt!
    Skorpan

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Superkul att du är där och donar! :) Förstår att du trivs där för det gör jag med! :) Måste ta och kika in i web-butiken! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter! Verkar som du kommer trivas! All lycka till dig!/ PiaFia

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Lycka till!
    Hälsningar/Gunilla

    SvaraRadera