måndag 16 december 2013

Helgen, fotning och dukning

De-signes keramik i en dukning.

Glad måndag mina vänner!

Helgen har varit fullspäckad. Vi har fejat inför jul, kokat godis och julhandlat de sista paketen. Nu är det inte långt kvar och det gäller att få lite ro mitt i alla saker man ska göra. Men jag känner mig inte så stressad. Inte alls faktiskt. Det blir jul hur som helst. Det märkte jag ifjol när jag inte ville göra ett skit här hemma. Huvudsaken är att man får vara tillsammans så blir det bra.

I veckan har jag ett roligt projekt :) Jag har tagit på mig att fota min vän Lisbeths fina keramik och igår var jag och hämtade hem den. Lyxigt värre! :) Den hade gärna fått stanna kvar känner jag ;) Det är verkligen underbart med fin keramik, det förhöjer hela dukningen. Handgjord keramik blir något alldeles extra.

Idag blir det ett litet bildprov av vad jag fick till idag.

Ha en skön dag, njut och må så gott!

KRAM
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar