torsdag 24 oktober 2013

Julinspiration

En gammal bild från vårt matrum.


Jag hittade en gammal bild från vårt matrum härom dagen. Duken är en riktig favorit som jag har haft i jättemånga år. Ett fynd från Indiska. Indiska brukar ha väldigt fina dukar till jul tycker jag. Det är något ni inte får missa! De har ju även en nätbutik nu, väldigt praktiskt tycker jag som inte bor i närheten av någon butik. Nu kanske det här inlägget låter misstänkt sponsrat inlägg, men icke! Här inne gör jag reklam för det jag själv gillar. Så enkelt är det.

Hur som helst, lite julinspiration i oktober, det är väl inte så dumt? ;) Helt lagom ;) Snön är borta här igen, så det behövs nog lite bilder för att få igång känslan igen :)

Ha en fin torsdags kväll!

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Ja nu börjar det närma sig jultider! Tycker också om indiskas sortiment.
    Önskar en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kommer minsann ihåg ditt fina julhem! Och vem älskar inte indiska, jag är särskilt förtjust i att gå där inför jul och advent. Nu ska vi till Stockholm och shoppa i november, och vårt hotell råkar ligga granne med Indiska på Hötorget, så du förstår vilken affär jag är mest intresserad av. Nätbutiken är bra för oss som har en bit att åka, men jag vill även känna och klämma på grejerna.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera