onsdag 23 oktober 2013

Energihöjning


Jag gräver i mitt gamla bildarkiv. Det har blivit några bilder under åren. Det är ganska roligt att kolla tillbaka för att se vad som hänt. Dessvärre hade jag en pc förut och många bilder försvann med den när den kraschade. Det går i alla fall inte att ta miste på att jag älskar pioner inser jag när jag kollar i arkivet. Jag har några såna bilder vid det här laget :)
Idag får en pion höja energin och ljusa upp en annars ganska grå och trött dag. För det kan den verkligen - om ni frågar mig.

Ha en skön onsdag!
Kram
Jenny




4 kommentarer:

  1. Pioner. Den underbart vackra blomman. Vågar inte ens tänka på hur många bilder jag har av den ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Älskar också pioner. De är så otroligt vackra och visst ger bilden energi mitt i gråaste hösten.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Visst kan blommor höja stämningen på alla vis! Älskar pioner, iår har jag provat att ta några från grannen och flytta över till vår trädgård, hoppas att de klarar sig hos oss!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Pioner är ren och skär lycka!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera