fredag 5 juli 2013

Fler favoriter


Den här veckan har bara svischat fram. Jag försöker vara i nuet så mycket jag kan och njuta av varje dag men så här mitt i sommaren så tror jag inte att jag kan njuta nog. Jag vill att varje dag ska vara en evighet, allt för att få ladda så mycket energi som det går av allt fint som finns omkring oss.

Nu väntar helg igen och vi får se vad den bjuder på. Sol hoppas jag! Det har varit några dagar utan sol och nu börjar jag känna suget efter lite avkoppling och sol igen.

Idag blir det fortsatt sal här på bloggen. Ännu ett favoritbord som jag brukar få flyttat runt i olika rum här hemma. Det passar överallt känns det som. Just nu står det i salen och där får det nog stanna ett tag till.

Vad ska ni göra i helgen?

Ha en fin helg och må så gott!

Kram
Jenny

6 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Jag bara måste säga att det skoj att läsa dina inlägg som trillar in rätt ofta! Njuter massor av dina finfina bilder och gillar ditt sätt att skriva och hur du reflekterar dina tankar med oss som tittar in här hos dig!
    Önskar dig en skön och solig helg!
    Ha det gott!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket fina du! Roligt att du uppskattar dem. Jag är verkligen glad över att du vill titta in hos mig. Ha en underbar helg! Stor kram Jenny

      Radera
  2. Håller med om att dagarna går alldeles för fort nu.
    Jag och barnen tar med min mamma upp till Stockholm på söndag och sedan stannar vi till på onsdag. Ska bli riktigt mysigt!:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät helt underbart! Ha en ljuvlig resa, sköt om er!

      Kram
      Jenny

      Radera
  3. Roligt att du är tillbaka på bloggen. Jag har saknat dej.
    Gillar dina fina bildet och ditt sätt att skriva.
    Visst är det en underbar tid och nu börjar jag dessutom semestern. Ska verkligen försöka ta vara på dagarna.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Visst går det lite för fort! En vecka kvar på semestern ... Igår var vi på loppisrunda hela dagen, tror vi var på närmare tjugo stycken ... Vi har fått i en ny altandörr från det som blir vårt nya kök, och idag är det städning och putsning på schemat eftersom mina bröder med familjer kommer imorgon.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera