torsdag 26 januari 2012

Knoppelina


Kärt barn har många namn. Så även vår lilla goding här hemma. Hon gillar verkligen inte mattes kamera och kopplar på de mest irriterade syner när den kommer fram, men ibland skiner det igenom vilken trogen och snäll vän hon är. En av de bästa man kan ha!
När hon mår bra är kroken framme och det syns kanske på den här bilden :)

Hoppas ni har en bra vecka! Själv har jag känt mig lite vissen i veckan, energin är låg just nu. Inte bra! Det får man ta och ändra på! :)

Ha en skön fredag imorgon! Härligt med helg :)

KRAM
Jenny

11 kommentarer:

  1. This is my cat. What is he doing with you!
    Great photo !

    SvaraRadera
  2. Så fin, det är minsann inte lätt att fånga deras charmiga sidor- men du lyckades;) Min han har dessutom två väldigt långa framtänder- och de har han en förmåga att visa- vilket är mindre snyggt;) hihi Hoppas energin snart är tillbaka. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Trist att känna sig vissen eller lite låg...vad är dina knep för att bota bristen på energi? Det drabbar mig med ibland och då vill jag bara fortast möjligt att allt ska bli som vanligt igen...
    Kram Anna V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alltid lätt att ha en bra lösning på det. För mig kan det vara att ge mig tid att vila, göra något roligt, läsa en hög med tidningar, sitta med min katt, men även att se på en rolig film, att bara få skratta hejdlöst. Sedan hjälper ju alltid färska blommor och ett nystädat hem ;) Jag tror ändå att man ibland måste vara vara låg för att komma igen efteråt. KRAM!

      Radera
  4. Så söt hon är! Förstår att hon är en fin vän.
    Det är så härligt att kunna leva tillsammans med djur:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  5. Så fin & gosig!

    ha en skön helg!Kramar!

    SvaraRadera
  6. En sötnos till katt ! Min katt är fantastisk (numera bara en av tidigare två och det är så sorgligt) och en linslus !
    Hoppas att du har fått tillbaka energin nu !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  7. Sötnos! Ja energin är verkligen låg så här års...men hoppas på att det vänder snart. KRAM Linda

    SvaraRadera
  8. Ett hem utan katt är bara ett hus:)
    Skorpan

    SvaraRadera
  9. Så fin katt! Visst är djur så härliga att ha, alltid ens vänner.. Saknar fortfarande vår katt som blev påkörd för många år sen, han var så sällskaplig, kom alltid och hälsade på en när man kom hem.. Idag har vi hund..
    Kram Anna

    SvaraRadera