måndag 5 september 2011

Ny vecka igen


Då var helgen förbi igen och jag pustar ut, glad och lycklig. Jag har befunnit mig på sydligare breddgrader och besökt Formex för första gången. Dit har jag velat fara i flera år men möjligheten kom inte förrän i år. Så kul! Många har ju pratat om den och då är det ju extra kul att fara dit och bilda sig en egen uppfattning. 
Jag hade turen att stöta på en kär bloggvän! Så otroligt roligt :) Det är ju jättehäftigt att träffa någon "på riktigt" som man följt och haft kontakt med via nätet. Fastän man inte känner varandra, så gör man ju det ändå!:)
Lite synd är det väl att man inte kan köpa något där på mässan. Jag såg en del godbitar till hemmet som jag gärna hade haft här hemma! Nu fick det bli ögongodis istället.
Det har varit ganska mycket ett tag nu och jag märker att min fotografering får stryka på foten när det blir så, så idag får ni hålla tillgodo med gamla bilder från förra hösten från vår hall nere.
Ha en riktigt bra måndag!
KRAM
Jenny

7 kommentarer:

  1. Jättekul att du åkte på formex! Jag skulle ev åka oxå men det blir nästa år istället!:) Visst är det kul?! Men..det man känner är att man skulle vilja köpa saker och så kan man inte det. Kul att du träffade en bloggvän oxå! Det är nog fler där än man tror, man känner ju inte igen folk i verkligheten! :) Så fint i hallen! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!

    Oj, så häftigt att du deltagit i mässan som "alla pratar och drömmer om"! Vad skoj!
    Jag gillar att titta på dina fina arkiv bilder!!
    Oooh, vilken lycka att ha en hall, ett inledningsrum före själva hemmet/showroom som man kan inreda enligt årstid!! Vill också ha!! :) Men kanske sedan efter att vi byggt till! :)
    Tack, för att du delar med dig bilder från er fina hall!
    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  3. I just found you through Modern Country while blog hopping this morning while it's raining today...glorious day to see rain here in the southern half of the USA...it's been so hot here...your pictures are divine...I'm enjoying them while I sip a cup of coffee...My blog is Mel's Designs from the Cabin...hop over and see what I've been doing with pitch forks on my fireplace mantel and getting ideas of what to do with it more creatively....Mel

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att komma dit och se allt fint som ska komma. Det är något jag skulle vilja göra.

    Fint du har i hallen. Fick lust att höststajla min ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny! Åh så härligt med formex, skulle så gärna åka dit jag med! Fina bilder visar du som alltid! Säger det igen, skulle behöva dig här hos mig så man fick lite tips i vissa rum, det är så svårt när man har många rum, och stora. Har också stor hall där uppe och svår möblerad. :) kram!

    SvaraRadera
  6. Riktigt fina bilder även om de inte är nya! Jag lägger till din blogg på min blogglista så jag kan följa den. Ha en bra vecka! Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Fina kläder du visar i förra inlägget! Gillade den stickade klänningen med "kjol" nedtill.
    Kul med Formex! Jag har ju också tillbringat helgen i Stockholm, men för mig blev det annat utbud!:)
    Kram

    SvaraRadera