torsdag 8 september 2011

Köket


Det är ganska roligt att titta tillbaka på gamla foton och se vad som hänt här hemma. Jag tycker inte att det händer så mycket här nu för tiden men tydligen så piffar jag lite ändå ;) Jag hittade några gamla köksbilder från förra hösten och jag blev så sugen på att ha cafégardinerna igen. Kanske man skulle göra lite höstfint? 
Just nu håller köket på att få sig en genomgång, allt porslin ska diskas och allting ska rensas. Det är verkligen skönt! Däremot inser jag att vi har en del saker ;) I höst ska det vara fint, åtminstone i köket :)
Ha en fin torsdag! 
KRAM
Jenny

2 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut! Ja, det är tur man har bloggen så man kommer ihåg hur man haft det och vad man gjort!:) man glömmer fort! Gillar din krona! Är det lummer eller enris som du satt i den? Kram :) ps du har mail! :)

    SvaraRadera
  2. Skulle också behöva röja och rensa i köket. Just nu är det ett smärre kaos i vårt hus då vi byter fönster på hela bostadsplanet. Är himla glad över att vi inte byter i källaren också. Å andra sidan är detta ett ypperligt tillfälle till storstädning efteråt!:)
    Ser så mysigt ut med korgstolarna i ert kök!
    Kram

    SvaraRadera