fredag 19 augusti 2011

Nästa mål


Det har blivit mycket kläder här på sistone. Mycket fint finns det i affärerna nu :) Även om jag inte alltid köper nytt så får man kanske en ny idé av något man redan har och kompletterar med någon liten detalj som ett skärp, örhänge eller sjal och allt känns som nytt igen! Så gör jag oftast med inredningen här hemma också, fast det vet ni ju redan :)
Idag blir det fina saker från ett annat märke jag gillar - Branting. Jag älskar det klassiska, som håller i många år, och jag gillar skarpt Brantings senaste kollektion. Kanske den vackraste någonsin! 

Det är ingen slump att jag visar Branting från Nordljus idag. Jag ska nämligen tillbringa min tid hos dem från och med hösten :) Mer mode och inredning blir det alltså för mig :) Tanken är att jag ska jobba med deras showroom (bland annat) och förhoppningsvis vill ni komma dit och hälsa på mig och inspireras av deras fina saker!
Så ser hösten ut för mig, nya utmaningar :) Jag måste erkänna att det börjar kännas lite pirrigt men det ska det vara när man gör något nytt. Jag ser fram emot det, det ska bli fantastiskt roligt! Ni kan väl hålla tummarna för mig. Bambi är på hal is ;)
För att fira det här så tänkte jag tillsammans med Nordljus ha en tävling här på bloggen:) Spana in senare idag så får ni se!

Bilderna är givetvis lånade från Nordljus nätbutik.
Ha en bra start på fredagen!
Kram
Jenny

1 kommentar:

  1. Åh va roligt! Det kommer gå jättebra! Du kan ju sånt!..intresse och att det är roligt räcker långt! Tänk på det! ..och DU KAN! Jag älskar oxå Brantings kläder! Nu när det börjar bli höst passar ju min mullvadsfärgade klänning bra!:) Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera