tisdag 19 juli 2011

Mac ägare


Hej vänner! :)
Det tog nästan två veckor utan dator innan allt blev som vanligt och ändå är det fel att säga att allt är som vanligt för det är det verkligen inte. Jag känner mig så långt ifrån det vanliga jag kan komma eftersom jag nu äger en mac och det är en ny värld :)  
 Nu har jag en betydligt snabbare och gladare dator och känner mig superlycklig! :) Jag börjar redan inse vad det är man betalar för. Vilken ljuvlig sak! Grafiken är verkligen magisk, jag blev nästan chockad när jag såg skärpan på bilderna. Dock är det massor att sätta sig in i och jag känner mig som bambi på hal is :)
 Hoppas att ni har haft härliga veckor. Jag har kommit på efterkälken med det mesta just nu pga datorn och behöver sätta mig in i allt så jag uppdaterar så ofta jag bara hinner till en början. 
Så skönt att vara tillbaka! 
Kram
Jenny

8 kommentarer:

  1. Härligt att ha dig tillbaks, och jag har själv en mac- något äldre och på gång att bytas ut, men som jag älskar den. Tar ett tag att vänja sig, men sen vill man aldrig mera ha pc;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Such sweet silver pieces and arrangement. Your house is gorgeous!

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka, Jenny!
    Skoj att allt löste sig och att du nu har en rolig finess pryl att jobba/leka med!

    Ha de gott!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaka igen!:)
    Jag är ingen datanörd, så jag fattar inte skillnaden på mac och pc!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att se att du är tillbaka! Lycka till med din nya dator! Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Kul att du är tillbaka ! Och vad roligt att du är nöjd med din nya dator. Jag ser fram emot många nya inlägg :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig blogg jag hittade...Nu blev jag glad!
    Ha en underbar dag!

    /Irene

    SvaraRadera
  8. vad kul med en ny dator.....
    kan tänka mig att det skiljer sig en del,,
    önskar dig en fortsatt skön sommar ta hand om dig och njut
    kram
    sandra

    SvaraRadera